2012年3月25日日曜日

Scraplift This : 3.19.12

Today, I would like to introduce my layout for Scraplift This : 3.19.12 on basicgrey blog.
 
今日はBasicGreyのblogのScraplift This : 3.19.12のために作ったレイアウトを紹介します。



 I  created three layouts used pink papers of Kissing Booth collection so far.  The pink papers of the Kissing Booth collection is absolutely lovely! But I wanted to use the red and brown papers of this collection because this color combination matches perfectly with the warm colors of the photos used in this LO.
 
これまでにKissing Booth collectionでLOを3つ作ったんですが、
どれもピンクを使ったかわいい感じのLOでした。
かわいいのもいいんですが、このcollectionの赤と茶色のペーパーを使って
甘すぎないLOを作ってみました。
茶色と赤って暖かいイメージだったので、
こたつにもぐってくつろぐ息子の写真を使いました。
 
指令ではスケッチ用のLOだったんですけど、blogではなぜかリフトに変わってました。
???って感じですが、色でも配置でもなんでもいいのでこのLOから受けたinspirationでLOを作ってねということなので、スケッチよりは自由度が高いかなって思います。
みなさんもよかったら、作ってみてくださいね!

0 件のコメント:

コメントを投稿